FRANCJA 3 Doliny Val Thorens

Brak wolnych miejsc

Opis regionu

FRANCJA / 3 VALLÉES / VAL THORENS

TRZY DOLINY (LES TROIS VALLÉES) rozciągają się na powierzchni ponad 400 km2 i obejmują doliny: St. Bon (Courchevel, La Tania), des Allues (Meribel) i Belleville (Val Thorens, Les Menuires, St. Martin de Belleville).

Są największym zespołem terenów narciarskich we Francji, zakup jednego karnetu umożliwia korzystanie z 600 km tras. Doliny oddzielone są łańcuchami górskimi o gładkich zboczach, bez szczelin i niebezpiecznych dla narciarzy urwisk. Wyjątkowe położenie i znakomita jakość śniegu przyciąga narciarzy od listopada do maja, natomiast ogromne zróżnicowanie terenu umożliwia uprawianie każdej formy narciarstwa i snowboardu.

VAL THORENS to najwyżej położona stacja narciarska w Europie (2.300 m n.p.m.), otoczona 6-cioma lodowcami, tereny narciarskie rozciągają się na wysokości 2000-3200 m n.p.m. i zaczynają się tuż za progiem hotelu i bez zdejmowania nart można się przedostać do Les Menuires i Meribel.

Od kilku lat Val Thorens otrzymuje nagrodę dla najlepszej stacji narciarskiej na świecie. Cały region to doskonała sieć nowoczesnych wyciągów narciarskich i bardzo krótki czas oczekiwania na wyjazd (230 tys. os./h)

niebieskich -61 km

czerwonych -63 km

czarne - 16 km

Opis apartamentów

Zakwaterowanie: Różne Rezydencje **/*** (Val Thorens)
Rezydencje położone 50-250 m od wyciągów lub tras narciarskich i sklepów. Apartamenty standardowo wyposażone: aneks kuchenny (kuchenka elektryczna lub indukcyjna, garnki, talerze, sztućce, podstawowe przybory kuchenne, piekarnik lub kuchenka mikrofalowa, czajnik elektryczny lub ekspres) łazienka z prysznicem lub wanną w większości apartamentów osobne WC. Większość apartamentów z balkonami.
Studio 2 os.: pokój dzienny z łóżkiem podwójnym lub dwoma pojedynczymi lub łóżkiem piętrowym, aneksem kuchennym, łazienka.
Studio 4 os.: pokój dzienny z łóżkiem podwójnym i dwoma pojedynczymi lub łóżkiem piętrowym, aneksem kuchennym, łazienka.
Apartament 4-6 os.: sypialnia z łóżkiem podwójnym, wnęka z łóżkiem piętrowym, pokój dzienny z łóżkiem podwójnym lub dwoma pojedynczymi i aneksem kuchennym, łazienka.

 

 

 


Opis miejscowości

3 Vallées (3 Doliny) to „narciarskie zagłębie”, oferuje 600 km przygotowanych tras zjazdowych, ok. 200 wyciągów i kolejek oraz setki kilometrów zboczy. Takie informacje muszą wprawić w błogostan każdego miłośnika nart. Na obszarze 3 Dolin znajdują się stacje narciarskie: Courchevel, Meribel, Les Menuires i Val Thorens.

 

Cena zawiera

przejazd autokarem, 7 noclegów w wybranym studio/apartamencie, 6 dniowy karnet narciarski Val Thorens, opiekę pilota lub instruktora, ubezpieczenie KL 20.000 EUR , NNW 15.000 PLN, BP 1000 PLN,SS 1000 PLN, OC 30 000 EUR, TFG.

 


 

Cena nie zawiera

1. Ubezpieczenia karnetu,

2. Ubezpieczenia od chorób przewlekłych i wad wrodzonych,

3. Ubezpieczeniaod kosztów rezygnacji,

4. Taksy klimatycznej ok. 8 EUR/os./tydzień,

5. Kaucji zwrotnej 350-600 EUR/studio/apartament - płatne tylko kartą kredytową!

6. Pościeli ok.12-14 EUR i ręczników ok. 12 EUR lub własne,

7. Końcowego sprzątania we własnym zakresie lub opłatą 50-70 EUR (w każdym przypadku kuchnia sprzątana we własnym zakresie).

8. Wyżywienia

 

 

 

Uwagi organizatora SPORT CENTRUM

1. Doskonała lokalizacja: najwyżej położona stacja narciarska w Europie, Val Thorens jest naturalną kotliną, otwartą i charakteryzującą się wspaniałym nasłonecznieniem o każdej porze dnia. Stoki w dolnej części stacji stykają się, więc nie można się tu zgubić. Od listopada do maja gwarantujemy śnieg znakomitej jakości.

2. 600 km tras w samym sercu „Trzech Dolin”, największego terenu narciarskiego na świecie. 175 wyciągów i 320 oznakowanych tras odpowiednich dla narciarzy o każdym poziomie umiejętności i dla każdej dyscypliny sportów zimowych. Narciarze znajdą tu rozmaite sposoby aktywnego spędzania czasu i każdego dnia będą mogli odkryć nowy stok, a także zapierające dech w piersiach widoki.

3. Sama przyjemność: szybkie i nowoczesne wyciągi pozwalają uniknąć oczekiwania w kolejkach i przewieźć narciarzy na szczyty górskie, wydłużając tym samym optymalnie czas spędzony na stokach. Dzięki temu w Val Thorens można wyszaleć się bardziej niż gdziekolwiek indziej !

4. Stacja "anty stres": wiele ośrodków chce uchodzić za takie, które posiadają warunki, gdzie można założyć narty tuż pod hotelem, ale w ilu przypadkach to twierdzenie jest prawdziwe? W Val Thorens to proste: wychodzimy, zakładamy narty i jesteśmy już na stoku!

5. „Kolorowa” atmosfera młodej stacji, choć bynajmniej nie przeznaczonej jedynie dla młodych. Val Thorens od 40 lat stawia na innowacje i dzięki otwartości dla ludzi z całego świata i pionierskiemu duchowi stała się stacją kosmopolityczną. W przebywających tu osobach wyzwala serdeczność, towarzyskość i wspólną wizję przeżycia sportowych emocji. Nie ulega wątpliwości, że Val Thorens emanuje energią którą pragnie wszystkich zarazić.

6. Zorganizuj pobyt z przyjaciółmi i rodziną: Val Thorens oferuje bogaty wybór różnorodnych kwater, w większości ze spa. Kwatery są różnego standardu, odpowiednie dla każdej kieszeni i dla każdego typu pobytu: wakacje rodzinne, szaleństwo ze znajomymi czy też romantyczny pobyt we dwoje – każdy znajdzie tu odpowiednią kwaterę: począwszy od wersji typu "szuflandia" do 5 gwiazdkowych hoteli i rezydencji. Val Thorens to stacja, gdzie życie jest przyjemne!

7. Pełen luz: tu wszystko jest proste. Możesz organizować swój dzień w zależności od tego, na co masz ochotę i w swoim własnym rytmie. Poza tym, wszystko jest blisko i dostępne pieszo. Po prostu Val Thorens jest „cool”.

8. Sport i relaks: oprócz największego terenu narciarskiego na świecie, ośrodek posiada centrum sportowe oferujące możliwość uprawiania ponad 20 dyscyplin sportowych oraz centrum odnowy biologicznej. Jest tu prawdziwe nagromadzenie najrozmaitszych atrakcji takich jak: najdłuższy tor saneczkowy we Francji, zjazdy rowerami górskimi po ośnieżonych stokach, nauka jazdy samochodem po lodzie, zjazd na „tyrolce” – linie rozpostartej pomiędzy dwoma szczytami i wiele innych (niektóre z nich dostępne są wyłącznie w Val Thorens!). Ponadto, liczne centra odnowy biologicznej proponują zabiegi relaksacyjne. Najważniejszy cel to relaks i odpoczynek!

9. Stacja dla smakoszy: zgodnie z założeniem ośrodka, oferta restauracyjna jest na bardzo wysokim poziomie. Od lokalnych produktów po dania przygotowywane przez kucharzy „odznaczonych gwiazdkami”, od potraw tradycyjnych po najbardziej wykwintne i innowacyjne. Kuchnia w Val Thorens zachwyci każdego smakosza, nawet najbardziej wymagającego.

10. Val Thorens lifestyle: Val Thorens jest nie tylko najwyższą stacją narciarską w Europie ale i bez wątpienia jedną z najbardziej tętniącą życiem: wiele koncertów live z różnorodną muzyką, od jazzu po techno, największa dyskoteka w Alpach oraz liczne puby, gdzie można słuchać muzyki i tańczyć, czynią z Val Thorens miejsce wyjątkowe.

Ważne informacje organizatora SPORT CENTRUM

Informacje dotyczące zakwaterowania:
• zakwaterowanie w obiektach od godz. 16.00 –19.00, wykwaterowanie do godz. 9.00 lub 10.00,

Rezydencje apartamentowe:
• kuchnie i aneksy kuchenne są kompletnie wyposażone tzn. posiadają sztućce, naczynia, kuchenkę gazową lub elektryczną, lodówkę,
• należy zabrać własne środki czystości (płyn do naczyń, papier toaletowy, ściereczki itd.),
• wyposażone są w kołdry lub koce oraz poduszki, w niektórych przypadkach należy zabrać pościel,
• dzieci traktowane są jak dorośli,
• rozkład łóżek może się różnić od opisu w katalogu lub na stronie www.sportcentrum.pl,

Informacje dotyczące ofert z dojazdem autokarowym:
• miejsca w autokarze są numerowane wg kolejności nadesłanych zgłoszeń,
• każdy Podróżny biorący udział w wyjeździe autokarowym organizowanym przez B.T. Sport Centrum, zobowiązany jest do posiadania maksymalnie 4    sztuk bagażu:

  1. jedna para nart lub deska snowboardowa  w pokrowcu;

  2. jedna sztuka bagażu zasadniczego max. 20kg;

  3. bagaż podręczny do 5 kg;

  4. jedna para butów narciarskich lub snowboardowych w pokrowcu

• w trakcie przejazdu są organizowane postoje co 3-4 godziny, zazwyczaj na stacjach benzynowych w zajazdach z barem i toaletą,
• palenie tytoniu i spożywanie alkoholu w autokarze jest zabronione,
• za rzeczy pozostawione w autokarze Biuro nie ponosi odpowiedzialności,
• na miejscu zbiórki należy stawić się minimum 15 minut przed godziną odjazdu autokaru,
• transport z Katowic i Bielska-Białej odbywa się komfortowymi autokarami z klimatyzacją, toaletą, video i barkiem,
• podane godziny wyjazdów i powrotów mogą ulec nieznacznemu przesunięciu ze względu na warunki atmosferyczne i drogowe,
• trasa przejazdu autokaru może ulec zmianie z przyczyn od biura niezależnych,
• dowóz pod wyciągi odbywa się autokarem lub skibusem.

Uwagi

1. Dojazd własny tylko w przypadku zebrania grupy autokarowej min.35 osób (minus 400 zł/os.)

2. Przejazd autokarem odbywa się zawsze z: Bielska-Białej,Katowic,Wrocławia; wyjazdy z Krakowa za dopłatą 50 zł / osoba

3. Organizator wyjazdu SPORT CENTRUM.

 

Praktyczne informacje

Ambasada RP we Francji
1, rue de Talleyrand,
75343 Paris Cedex 07
RER, Metro, Autobus: przystanek INVALIDES

Ważne informacje dla podróżnych

Dokumenty na podróż

Każdy z uczestników wyjazdu musi posiadać przy sobie i legitymować się ważnym i właściwym dokumentem tożsamości (zgodnie z przepisami kraju docelowego i krajów tranzytowych odpowiednio dowód osobisty lub paszport), który uprawnia go do przekroczenia granicy z danym państwem. Bez ważnego i odpowiedniego dokumentu tożsamości uczestnik nie może wziąć udziału w imprezie. Aktualne informacje dotyczące dokumentów podróżnych można znaleźć na stronie Ministerstwa Spraw Zagranicznych: www.polakzagranica.msz.gov.pl Osoby posiadające paszporty wydane przez inne kraje niż należące do UE zobowiązane są do sprawdzenia przepisów wizowych oraz ewentualnego wyrobienia wizy.

Transport

Na Umowie o udział w imprezie turystycznej znajduje się miejsce oraz godzina wyjazdu. Miejsce wyjazdu jest równocześnie miejscem przyjazdu/powrotu z imprezy.Jeżeli Organizator nie kontaktował się z Podróżnym w sprawie zmiany godziny i/lub miejsca wyjazdu na imprezę to obowiązują zapisy dot. godziny i miejsca wyjazdu znajdujące się na Umowie o udział w imprezie turystycznej. 1.Transport na trasach antenowych w Polsce możliwy jest mikrobusem, autokarem klasy turystycznej, samochodem osobowym lub innym przewoźnikiem np. FlixBus, Intercity, PKP, PKS itp. Ewentualną zmianęm godzin odjazdów podamy najpóźniej na 24 godziny przed odjazdem. Trasa na terenie kraju zależy od zgłoszeń z poszczególnych miast, co może spowodować , że przejazd nie będzie realizowany najkrótszą z możliwych tras. 2. Ewentualną zmianę godzin odjazdów podamy najpóźniej na 24 godziny przed odjazdem. Trasa połączeń na terenie kraju zależy od zgłoszeń z poszczególnych miast, co może spowodować, ze przejazd nie będzie realizowany najkrótszą z możliwych tras. 3. Na trasach poza granicami Polski transport odbywa się autokarami wyposażonymi w siedzenia uchylne, klimatyzację, toalety, video i nagłośnienie. Przy małej ilości osób, możliwość przewozu uczestników małym autobusem bez WC i mini baru. 4. Podane godziny wyjazdów i przyjazdów mogą ulec zmianie z różnych przyczyn np. złe warunki drogowe, atmosferyczne, zwiększanie ruchu na drogach szczególnie w szczycie sezonu letniego i inne. 5. Prosimy o przybycie na miejsce zbiórki najpóźniej 15 minut przed planowaną godziną odjazdu. Miejsca w autokarze są przydzielane w kolejności podpisania umowy, a klienci o miejscach informowani są przez obsługę na miejscu zbiórki. W autokarze obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów oraz spożywania alkoholu. Osoby korzystające z samego przejazdu, powinny obowiązkowo ubezpieczyć się na czas pobytu. Przewoźnik gwarantuje tylko ubezpieczenie na czas przejazdu. 6. W przypadku gdy Klient nie stawia się na miejscu zbiórki na daną godzinę wyjazdu, personel pokładowy posiada kontaktuje się z nim na podany na umowie numer telefonu. Istotne aby dane kontaktowe podane podczas podpisywania umowy były właściwe i aktualne. W przypadku problemu z dotarciem na miejsce zbiórki np. opóźnienie pociągu, korki itp. o danej godzinie, Klient na umowie podany ma telefon awaryjny do transportu i może ten problem zgłosić. Obsługa autobusu nie jest zobowiązana oczekiwać na spóźnionego Klienta, wiąże się to z czasem pracy kierowców. 7. Miejsca w autokarze przydzielane są według kolejności zgłoszeń. W trakcie przejazdu organizowane są przerwy wynikające z czasu pracy kierowców. Przerwy odbywają się na stacjach benzynowych / zajazdach gdzie istnieje możliwość skorzystania z toalety ( w niektórych za opłatą), oraz w miarę możliwości zakupienia produktów spożywczych / garmażerii. Na wycieczkę można zabrać ze sobą bagaż do 20 kg oraz bagaż podręczny do 5 kg. Osoby zapisujące się na wyjazdy na jednej rezerwacji są usadzane obok siebie.

Ubezpieczenie

Każdy uczestnik imprezy turystycznej jest zgłoszony do Towarzystwa Ubezpieczeniowego SIGNAL IDUNA POLSKA TU S.A. (chyba, że w Umowie o udział w imprezie turystycznej wskazano inaczej np. sam przejazd autokarem) i objęty jest ubezpieczeniem. W przypadku imprez zagranicznych uczestnik objęty jest ubezpieczeniem SIGNAL IDUNA Bezpieczne Podróże, które obejmuje: koszty leczenia (KL) 12 000 EUR ( w tym koszty ratownictwa 6 000 EUR i choroby przewlekłe), następstwa nieszczęśliwych wypadków (NNW): NWI trwały uszczerbek na zdrowiu 15 000 PLN, NWS tytułem śmierci 15 000 PLN i bagaż 800 PLN. Wariant zimowy jest rozszerzony o sporty zimowe.. Ogólne warunki ubezpieczenia SIGNAL IDUNA znajdują się na stronie:www.skarpatravel.pl w pozycji Ubezpieczenia. W momencie podpisania umowy jest możliwość wykupienia wyższego ubezpieczenia: KL 30000 EUR, bagaż 1000 PLN, sprzęt sportowy (Ss) 3000 PLN, odpowiedzialność cywilna (OC) 30 000 EUR. W przypadku imprez zagranicznych proponujemy, aby każdy uczestnik wyrobił i posiadał przy sobie na wyjeździe Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego. Karty EKUZ wydawane są bezpłatnie i "od ręki" przez oddziały Narodowego Funduszu Zdrowia. Więcej informacji: Karta EKUZ - NFZ .Prosimy pamiętać o zabraniu wystarczającej ilości lekarstw, które zażywają Państwo na co dzień a także środki przeciwbólowe, przeciwgorączkowe, plastry itp.

Ubezpieczenie od kosztów rezygnacji

W nagłych przypadkach losowych, kiedy uczestnik jest zmuszony zrezygnować z wykupionej wycieczki jeszcze przed wyjazdem albo przerwać pobyt i wracać do kraju, takie ubezpieczenie pozwala odzyskać część poniesionych już kosztów. Dzięki temu ubezpieczeniu, gdy biuro podróży zgodnie z umową potrąci klientowi część lub całość kwoty wpłaconej na wyjazd, może on liczyć na częściowe ich odzyskanie od ubezpieczyciela. Należy jednak pamiętać, że ubezpieczenie nie obejmuje wszystkich sytuacji, w których rezygnujemy z wyjazdu. Koszt ubezpieczenia od kosztów rezygnacji to 3,3 % wartości całej imprezy. W przypadku ofert LAST MINUTE nie ma możliwości wykupienia takiego ubezpieczenia. Więcej szczegółów w pozycji Ubezpieczenia.

Impreza objazdowa (wycieczka objazdowa)

Impreza objazdowa to określenie imprezy turystycznej kilkudniowej, mającej w programie
zwiedzanie atrakcji turystycznych w kilku miejscowościach
lub w krajach w ciągu całej wycieczki. Ze względu na intensywność niektórych programów zwiedzania prosimy, aby nie zabierać małych dzieci. W razie wątpliwości, prosimy o kontakt z biurem podróży. Zwiedzanie miast odbywa się przede wszystkim pieszo, lub z użyciem komunikacji miejskiej (m.in. metro). Jeżeli program wycieczki wymaga zabrania ze sobą dodatkowych rzeczy, lub wymaga wysokiej sprawności taka informacja znajduje się w opisie wycieczki.

Opieka pilota

Pilot opiekuje się grupą i jest odpowiedzialny za realizację programu imprez objazdowych, uzyskanie opłaconych świadczeń oraz pomaga w wypadkach losowych. Pilot przekazuje ogólne informacje o zwiedzanym miejscu. Nie ma uprawnień do oprowadzania grup po wnętrzach obiektów muzealnych i sakralnych. Informacje o tych obiektach będą udzielane w autokarze lub przed wejściem do danego obiektu, chyba że przewidziana jest opieka lokalnego przewodnika. Pilot może zmieniać kolejność zwiedzanych obiektów.

Tour Guide

Jest to bezprzewodowy, elektroniczny system oprowadzania grup stosowany podczas wybranych wycieczek. Po uiszczeniu opłaty podanej przy każdym programie na czas zwiedzania Klient otrzymuje indywidualny odbiornik raz ze słuchawką i smyczką. Pilot/Przewodnik korzysta z nadajnika i mikrofonu, docierając z przekazem informacji do każdego z Uczestników.  W przypadku zgubienia odbiornika klient zostanie obciążony jego kosztami w wysokości 150 zł.

Bilety wstępu do zwiedzanych obiektów

Przy każdej ofercie wycieczki podana jest orientacyjna kwota, którą należy mieć przy sobie podczas wyjazdu na bilety wstępu do zwiedzanych obiektów (kwota dla jednego uczestnika). Ceny biletów wstępu mogą ulec zmianie, dlatego prosimy o powiększenie swojego funduszu na ewentualne pokrycie podwyżek cen biletów.

Impreza pobytowa (wczasy wypoczynkowe)

Impreza pobytowa jest to impreza o charakterze pobytowym, to znaczy, że przynajmniej kilka dni w ciągu imprezy, przeznaczonych jest na odpoczynek. Organizowane na miejscu wycieczki fakultatywne wymagają zebrania minimalnej liczby uczestników. Przy zakupie wycieczek jedno lub kilkudniowych SKARPA TRAVEL nie dokonuje zwrotów za nie wykorzystane posiłki i noclegi w hotelu, apartamentach itp. Uczestnicy zobowiązani są do przestrzegania regulaminów i innych przepisów obowiązujących w miejscach pobytu oraz polskich i zagranicznych przepisów celno-dewizowych.

Przednocleg w Krakowie

Każdy z uczestników imprezy organizowanej przez SKARPA TRAVEL ma możliwość wykupienia przednoclegu w Krakowie. Obiekty noclegowe to hotele, apartamenty lub pensjonaty, położone są w okolicy dworca głównego, dojście do miejsca zbiórki we własnym zakresie. Cena za przednocleg jest każdorazowo podawana przy rezerwacji.

Turystyczny Fundusz Gwarancyjny

W związku z powołaniem do życia w dniu 26.11.2016 Turystycznego Funduszu Gwarancyjnego każdy klient SKARPA TRAVEL zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Sportu i Turystyki zobowiązany jest do zapłaty następującej kwoty:

  • 10 zł/os. przy każdorazowej rezerwacji imprezy turystycznej autokarowej
  • 5 zł/os. przy przy każdorazowej rezerwacji imprezy turystycznej dojazd własnym transportem wyjątek stanowią kraje mające granicę lądową z Polską

Turystyczny Fundusz Gwarancyjny ma na celu zapewnienie środków na pokrycie kosztów powrotu do kraju oraz zwrot wpłat za niezrealizowane i przerwane imprezy turystyczne dla klientów biur podróży, które utracą płynność finansową i ogłoszą niewypłacalność.
Kwota przeznaczona na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny jest automatycznie doliczona do wartości rezerwacji w momencie jej dokonania. Składka na TFG nie jest przychodem biura.

Nie mogę pojechać na wycieczkę. Co teraz?

Jeżeli uczestnik nie może uczestniczyć w imprezie, którą zakupił, może zrezygnować z udziału w imprezie (odstąpienie od umowy) lub przenieść uprawnienia i obowiązki na inną osobę, która będzie uczestniczyć w imprezie. Rezygnacja z udziału w imprezie może nastąpić pod warunkiem, że uczestnik złoży pisemne oświadczenie do Organizatora lub za pośrednictwem biura sprzedaży - agenta turystycznego, u którego uczestnik wykupił imprezę. W razie rezygnacji przez Podróżnego z imprezy, obowiązują potrącenia podane w "Warunkach uczestnictwa w imprezach turystycznych organizowanych przez Skarpa Travel " pkt. X "Odstąpienie Klienta od umowy lub przeniesienie uprawnień na inną osobę". Powyższe koszty naliczane są od całkowitej kwoty rezerwacji. Uczestnikowi przysługuje prawo przeniesienia uprawnień i obowiązków wynikających z Umowy na inną osobę. W takim przypadku, Podróżny zobowiązuje się powiadomić o tym fakcie nie później przed rozpoczęciem imprezy. Osoba przenosząca uprawnienia i obowiązki na inną osobę zobowiązana jest do zwrotu dokumentów otrzymanych od Organizatora.

Faktura za imprezę

Po wpłaceniu całej kwoty za rezerwację należy wysłać prośbę o wystawienie faktury VAT-marża na adres: beata@skarpatravel.pl. W treści maila prosimy podać: numer rezerwacji, dane osoby, na którą ma być wystawiona faktura VAT, ewentualne uwagi dotyczące wystawianej faktury. Faktury zostają wysłane listem poleconym na adres podany w mailu lub na adres mailowy w ciągu 14 dni od zakończenia wycieczki. Wystawiane f-ry są fakturami VAT Marża.

Miasto wyjazdu Miejsce wyjazdu Godzina wyjazdu Dopłata
Bielsko Biała ul.Warszawska, dolna płyta dworca PKS 17:30 -
Katowice ul.Murckowska 22, stacja ORLEN (kier. Bielsko Biała) 19:00 -
Kraków Dworzec PKS górna płyta płyta (przesiadka w Bielsko Biała) 16:00 50 zł
Wrocław ul.Tyniecka 4A, Bielany Wrocławskie, zatoczka autobusowa naprzeciw KFC 21:30 -